Week 6

9 oktober 2017 - Limerick, Ierland

Hoi!

Een nieuwe week, dus tijd voor een nieuwe blogpost :) Het was eigenlijk allemaal niet zo spannend deze week. We hebben vrijdagavond weer lekker wat gedronken met vrienden en zaterdag ben ik met Lukas, Keegan en Brett weer even het centrum in geweest. Gisteren was wel een leuke dag! De vader en het broertje van Logan, mijn huisgenootje, waren hier het afgelopen weekend. En ze gingen gisteren naar het Killarney National Park en ze vroegen of ik mee wilde. Dus natuurlijk zeg ik daar geen nee tegen :) We zijn gisteren dus de hele middag daar geweest en het is echt super mooi daar! Er is een enorm meer met zelfs een kleine waterval vanaf de heuvel. Het is er super groen met een flink bos en ook een soort enorme tuin. We hebben ons daar dus goed vermaakt en hadden weer veel geluk met weer. Ook het stadje zelf is leuk en charmant, veel leuke huisjes en een heel andere sfeer dan Limerick. Het was er ook super druk met heel veel auto's dus het duurde wel lang om ergens te komen met de auto. Het was echt een hele leuke gezellige dag, dus helemaal top dat ik mee mocht! Ik wilde het park heel graag zien dus dat kwam helemaal perfect uit zo.

Voor volgend weekend ga ik rustig aan doen, er zitten wat deadlines aan te komen waar ik nodig aan moet werken. Maar dat hoort er ook bij zullen we maar zeggen.

Tot dan!