Week 8

8 december 2019 - Mariahout, Nederland

Hoihoi,

Dit was het dan alweer, na 8 weken rondreizen door de VS schrijf ik deze blog nu vanaf de bank bij mijn ouders in Mariahout. Gisterochtend ben ik rond 10 uur geland op Schiphol na een vlucht van bijna 6 uur vanuit Boston. Het is heel gek om nu weer terug te zijn, alles is heel snel voorbij gegaan waardoor het echt niet lijkt alsof ik bijna 2 maanden weg ben geweest. Maar wat was het een avontuur! Ik heb zoveel mooie plekken mogen bezoeken en heel veel nieuwe mensen kunnen ontmoeten. En dan natuurlijk alle vrienden die ik na 2 jaar weer heb kunnen zien en waarbij eigenlijk niets is veranderd. Waarbij je gewoon meteen weer kunt kletsen alsof je elkaar vorige week voor het laatst zag. Nu is het weer heel snel terug naar het gewone waarbij ik morgen al meteen een sollicitatiegesprek heb staan en misschien deze week al aan het werk kan.

Afgelopen week was nog een rustig weekje in Boston waarbij ik eigenlijk niet veel gedaan heb. Op maandag sneeuwde het heel de dag waardoor ik gewoon bij Logan ben gebleven en een boek heb gelezen. Dinsdagochtend heb ik ook rustig aan gedaan en ben ik 's middags nog een stuk door het bos gaan wandelen. Dit was heerlijk en het was ondertussen gestopt met sneeuwen, er lag ook best een flink pak. Met wandelen stond ik tot voorbij mijn enkels in de sneeuw. Woensdag ben ik aan het eind van de middag ook nog een klein stukje gaan wandelen en kon mijn innerlijke kind het niet laten om een sneeuwpop te maken haha. Woensdagavond hebben Logan en ik samen nog kerstkoekjes gebakken en een film gekeken. Op donderdag waren Rebecca en Logan allebei vrij en zijn we na een heerlijk ontbijtje naar een wijngaard geweest waar de door hen geproduceerde wijnen konden proeven. Daarna zijn we terug naar Boston gereden waar ik pannenkoeken heb gebakken en we daarna een beetje sinterklaas hebben gevierd. We hadden voor elkaar voor $10 cadeautjes gekocht. Rebecca was gelukkig blij met mijn cadeautjes en ik had van Logan een lekkere zachte kerst pyjamabroek gekregen. Wat nog wel grappig was, we waren vorige week met z'n allen naar de TJ Maxx (een soort Hema) gegaan waar ik precies deze broek al had uitgezocht, maar omdat ik van Logan wel begreep dat ze al iets in die trant voor me had gehaald, toch maar niet heb gekocht. Dus hoe leuk was het dat ze precies die al voor me had gekocht haha. Vrijdag zijn we naar een nieuwer stuk van Boston gegaan, Seaport, waar we lekker rond hebben gelopen maar door de kou en de sneeuw zijn we toen maar snel iets gaan zoeken om binnen te gaan doen. In de wijk staat een bierbrouwerij waar we toen een rondleiding hebben gedaan en daarna nog lekker een biertje hebben gedronken. Toen zijn we voor het avondeten nog voor een typisch Amerikaans iets gegaan, hamburger frietjes en een milkshake van de Shake Shack :) Daarna was het tijd om naar het vliegveld te gaan en zat dit avontuur er alweer op.

Het was een fantastische ervaring en ik zal deze reis nooit vergeten. Ik kan eigenlijk nu al niet wachten om weer terug te gaan :) Bedankt voor het lezen de afgelopen weken!

Malou

1. Franca Roestenburg:
    8 december 2019
    Winter in America dus.
    Het zit er iid weer op. Nu de volgende stap. Het zou mooi zijn als je volgende week al aan het werk zou kunnen, wat de bankrekening zal we want geleden hebben. Maar dat is het wel waard geweest heb ik begrepen van je verhalen. Succes.
  2. Malou:
    8 december 2019
    Haha ja dat is het zeker geweest! En die bankrekening, tja...
  3. Nico Steensma:
    9 december 2019
    Hoi Malou.
    Ik ben een beetje jaloers op je! Ik weet hoe geweldig Amerika is. Jij bent op plaatsen geweest waar Doortje en ik ook waren, al was dat al weer een tijd geleden.
    Amerika vergeet je nooit meer. Weet ik zeker.
    Fijn dat je weer heelhuids terug bent.
    Misschien zien we je binnenkort weer eens.
    Hartelijke groet,

Nico
  4. Malou:
    9 december 2019
    Ja dat denk ik ook wel! Ik ben al aan het fantaseren over wanneer ik weer terug ga. Ook al zal dat wel weer even op zich laten wachten.
    Ik kom snel een keertje langs!