Week 5

3 oktober 2017 - Limerick, Ierland

Hi ye,

Ik was weer helemaal vergeten te schrijven gisteren, dus dan doen we het nu maar. Afgelopen week was het weer lekker rustig, in de avonden vooral gezellig met vrienden en huisgenoten gekletst. Op donderdag hadden we weer huisavond en heb ik dan de beroemde Amerikaanse Mac'n'Cheese gegeten. Ik moet zeggen ik ben er niet zo'n fan van. Het is zoals de naam al zegt alleen maar kaas met pasta. En aangezien ik toch al niet zo van overdreven veel kaas hou, past dit niet echt in mijn straatje. Maarja uiteindelijk na de eerste paar happen raak je eraan gewend en dan smaakt het wel wat beter. Maar het zal nooit mijn comfort food worden zoals Logan en Rebecca het dan noemen. Daarna hebben we High School Musical 2 gekeken met z'n drieën en is een andere vriendin (Ann-Sophie) van mij langs gekomen om mee te kijken. We hadden vorige week al het eerste deel gekeken na onze eerste huisavond. Dus voor aanstaande donderdag staat het laatste deel op de planning :) Nadat de film afgelopen was, ben ik nog met Ann-Sophie naar Keegan en Lukas' huis gegaan. Daar waren ook nog wat andere mensen en hebben we lekker gekletst met z'n allen. Op vrijdagavond was het weer tijd voor de international night in 'the Stables'. Dit was weer een ouderwets avondje zuipen en gezelligheid. Je kent het wel ;) De kroeg sluit al om 1 uur (!) dus daarna zijn we weer naar Keegan en Lukas gegaan voor de after-party. Op zaterdag ben ik samen met Jasmijn naar mijn allereerste rugby wedstrijd geweest. We hadden gratis kaartjes via de uni gekregen dus dat was wel leuk! De eerste helft gebeurde er niet zoveel in de wedstrijd en moesten we ook het spel nog leren begrijpen. Maar de tweede helft was echt leuk! Ons thuisteam Munster maakte geloof ik 3 touchdowns ofzo en toen kwamen ze echt dik voor te staan. Terwijl ze in de eerste helft steeds achter stonden. Uiteindelijk hebben ze gewonnen met volgens mij 39-16, dus dat is nog eens een comeback! 's Avonds hebben we samen met Romée en een ander Nederlands meisje gegeten en een filmpje gekeken. Op zondag heb ik vooral aan school gewerkt omdat dat nu eenmaal ook een keer moet gebeuren... 's Avonds ben ik met Keegan, Lukas en Brett naar de nieuwe Kingsman geweest, ik vond hem echt leuk!

Voor komend weekend staat er ook nog niets op de planning, maar ik wil eigenlijk wel een dagtripje maken ergens heen. Even kijken of ik nog iemand kan overtuigen om mee te gaan :) Dus tot dan!

Bye!