Week 12

21 november 2017 - Limerick, Ierland

Hoihoi,

Hier even een hele snelle update omdat ik zo naar college moet en ik het gisteren weer helemaal vergeten was vanwege alle drukte. De laatste week van college's is aangebroken en dat betekent ook dat de laatste deadline eraan zit te komen aanstaande donderdag. Morgenochtend heb ik mijn eerste tentamen van het vak Folklore. Ik ben heel benieuwd hoe dat zal gaan, aan de ene kant denk ik dat het wel goed moet komen, maar ik vind het ook best spannend. Het feit dat het nu de laatste week met college's is maakt het extra duidelijk dat we alweer bijna naar huis gaan. Voglende week hebben we een zogenoemde 'reading week' dan zijn er dus geen college's en kun je de hele week studeren. Ik ga van zaterdagmiddag tot dinsdagavond naar Belfast met Julien en daarna moet ik dus flink aan de bak. Want de week erna heb ik 3 tentamens. En daarna is het nog 10 dagen totdat ik naar huis moet. Aan de ene kant wil ik heel graag van de tentamens en deadlines af zijn. Maar dat betekent ook dat het het einde van dit fantastische avontuur is, en dat wil ik dus nog echt niet. Iedereen ook die ik hier spreek heeft zoiets van 'we willen nog helemaal niet naar huis, waarom is het semester zo kort?'. Maar helaas het definitieve einde komt toch echt langzaamaan in zicht, dus genieten we nog maar extra veel van die laatste 4 weken.

Ik probeer zoveel mogelijk nog met vrienden af te spreken waar het kan, zo heb ik gisteren weer pannenkoeken gebakken voor Logan en Rebecca, en de vriend van Rebecca en een vriendin van Logan, zij zijn de hele week bij ons in het huis. Ook had ik Victoria en Ann-Sophie uitgenodigd en het was heel gezellig. Iedereen staat er ook een beetje hetzelfde in en probeert nog zoveel mogelijk te doen met vrienden de laatste paar weken. Want voor we het weten zitten we allemaal weer thuis en denken we alleen maar terug aan deze fantastische tijd. Ik word echt depressief als ik daaraan denk moet ik toegeven. Maarja er is helaas geen onontkomen aan :(

Ik ga nog lekker genieten van deze week en ik hoop dat alles goed komt met het tentamen morgen en de deadline donderdag. En dan lekker nog een weekendje er tussenuit met Julien. Aangezien ik volgende week woensdag pas weer terug ben van Belfast, denk ik dat er dan pas weer een blog online komt.

Tot dan dus! Ik ga nu snel naar college :)