Week 2

25 oktober 2019 - Pittsburgh, Pennsylvania, Verenigde Staten

Hoihoi,

Inmiddels ben ik sinds een paar uurtjes gearriveerd op mijn derde bestemming van deze reis, namelijk Pittsburgh, Pennsylvania! Hier woont de tweede vriend, Keegan, waarbij ik de komende tijd zal verblijven :) Maar eerst nog even terugblikken op de afgelopen week in Los Angeles met Brett!

Op zaterdagmiddag was ik weer terug in L.A. vanuit San Francisco, we hadden 's avonds een feestje van een collega van Brett. Haar dochter werd 15 jaar en in de Mexicaanse cultuur hoort daar een groot feest bij, een Quinceanera. Het was best bijzonder om daar bij te zijn, ook al kende ik alleen Brett. Het was uiteindelijk ook best gezellig met zijn andere collega's. Op zondag heb ik samen met Brett een rustig dagje thuis gehad. Het was enorm warm buiten en ik was ook best moe van al het wandelen en beklimmen van heuvels in San Francisco. Maandag ben ik er wel weer op uit gegaan, Brett's moeder heeft me naar Beverly Hills gebracht waar ik rond heb gewandeld over Rodeo Drive en het gebied daaromheen. Jammer genoeg geen celebrity's kunnen spotten, helaas. Vanuit Beverly Hills ben ik naar de campus van UCLA gewandeld, zodat ik weer met de moeder van Brett mee naar huis kon rijden. Dinsdagmiddag heb ik een bezoek gebracht aan het Getty Museum, een prachtig museum met verschillende vormen van kunst. Maar vooral ook het gebouw zelf en het uitzicht vanaf het terrein over de stad zijn de moeite waard! Woensdagochtend ben ik al op tijd richting de stad gegaan zodat ik een stuk kon hiken voordat het te warm zou zijn. Ik ben gaan hiken op de Runyon Canyon, wat zorgt voor een prachtig uitzicht over de stad. Waarbij ik ook het Hollywood sign en het Griffith Observatory kon zien. Tijdens de hike kwam ik nog een superleuke meid tegen uit New Jersey die voor een paar dagen in L.A. was. We zijn aan de praat geraakt en hebben samen onze hike vervolgt om vervolgens terug naar Hollywood Boulevard te wandelen. Hier hebben we over de Walk of Fame gewandeld en souvenirs geshopt. Waarschijnlijk ga ik haar ook weer zien als ik in New York ben, aangezien ze heeft aangeboden me rond te leiden door de Big Apple :) Nadat we afscheid hadden genomen ben ik terug gegaan naar het huis van Brett om me op te frissen, zodat ik aan het eind van de middag naar de taping van de Late Late show met James Corden kon. Daar aangekomen moesten we eerst een hele poos wachten totdat we de studio in mochten waarna de opnames vervolgens best wel snel gingen. Gasten die avond waren Demi Moore (zij is echt heel leuk) en Maggie Gyllenhaal Het was wel echt heel leuk om een keer bij te zijn, al zal ik niet op tv te zien zijn want ik werd ergens helemaal in het hoekje geplaatst. James zelf was ook best wel grappig en hij maakte tussendoor even tijd om met het publiek te kletsen, waarbij wij ook de kans kregen om hem vragen te stellen. Niet dat ik die een had overigens. Gisteren ben ik met Brett naar het Griffith Observatory geweest. Ook hier was het uitzicht weer fenomenaal en het was vooral ook leuk om wat met z'n tweeën te gaan doen. Brett moest super veel werken dus hebben we vooral 's avonds gekletst en bank gehangen maar overdag niet veel gedaan. Het observatorium zelf was ook interessant om te zien en vooral een van de shows die we bezochten was erg gaaf. Gisteravond was het helaas alweer tijd om afscheid te nemen van Brett en zijn familie, inclusief de twee schattigste honden ooit. We hebben samen gegeten en daarna ben ik richting het vliegveld gegaan om met een late vlucht richting Pittsburgh te gaan. Vanochtend vroeg kwam ik aan bij Keegan's appartement in het hartje van de stad. Het uitzicht vanaf hier is top en ik was nog precies op tijd voor een mooie zonsopgang. Vandaag wordt het een rustig dagje, Keegan is de hele dag aan het werk en ik ben kapot van de nachtvlucht. Vanaf morgen gaan de avonturen weer beginnen!

Tot zo ver deze weekly update, tot volgende week ;)

Malou

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Monic:
    25 oktober 2019
    Geweldige foto's weer. Nu veel plezier in Pittsburgh. Groeten aan Keegan
  2. Oma Kitty:
    27 oktober 2019
    skôn foto's Malou, bedankt!
    geniet ervan, groet oma Kitty.
  3. Franca Roestenburg:
    29 oktober 2019
    Skôn uitstapjes. Geniet ervan.
  4. Hatun:
    3 november 2019