Week 3

18 september 2017 - Limerick, Ierland

Hello!

Dit is waarschijnlijk maar een kort blogje maar ik zal toch maar even updaten ;). De afgelopen week had ik weer een aantal college's. Uiteindelijk heb ik toch nog van vak moeten wisselen omdat er bij Creative Writing te weinig plekken waren. Ik ga nu dus toch het masters vak Social Influence and Attitude Change volgen. Achteraf ben ik wel blij met deze keuze want het college van afgelopen week was heel interessant en ook de opdracht die we moeten doen is leuk. Verder heb ik in de avonden niet zo veel gedaan, hier en daar afgesproken met vrienden om een filmpje te kijken en we hebben op donderdagmiddag een pizzaparty gehad. Alhoewel dat wat we kregen niet echt pizza te noemen was, maar ja, gratis eten zegt de arme student in mij dan haha. Ook heb ik eindelijk mijn Ierse huisgenoten wat beter leren kennen en hebben we best wat leuke gesprekken gehad. Dus ik hoop dat dat de komende weken nog wat meer wordt. Verder ben ik op vrijdagavond weer naar de International Night geweest in the Stables, dat was weer reuze gezellig :) Op zaterdag was een lekker lui was en poetsdagje, want tja ook dat moet gebeuren. Oh en 's avonds ben ik met Lukas, Keegan en Brett naar een sushi restaurant geweest. En daar is weer eens gebleken dat ik dus echt niet met stokjes kan eten haha. Ik schaamde me echt dood, alles viel steeds, echt een drama. Maar het eten was wel lekker! Gisteren ben ik met Romée naar Cork geweest met de trein. We zijn naar de kerk geweest en naar de campus van het University College Cork. Die waren beide erg mooi, maar verder was er niet zoveel te beleven. We moesten jammer genoeg ook al op tijd terug omdat de treinen maar tot 7 uur reden. Dus we hebben ook niet echt tijd gehad om lekker ergens te eten in Cork, dus dat hebben we maar in Limerick gedaan. We hadden trouwens nog wel tijd om te shoppen (oeps). Vandaag ben ik weer vrij en heb ik dus tijd om wat bij te rommelen en nog wat zaken te regelen. Voor komend weekend gaan Lukas, Brett, Keegan en ik naar Dublin. Hopelijk hebben we geluk met het weer, het was gisteren in ieder geval heerlijk in Cork.

Volgende week heb ik waarschijnlijk weer wat meer te vertellen over onze avonturen in Dublin.