Bijna zo ver!

17 augustus 2017 - Mariahout, Nederland

Hoi allemaal,

Leuk dat jullie mijn blogpost lezen :) Volgende week is het dan eindelijk zo ver, dan gaan we naar Ierland! Het begint nu allemaal toch wel heel dichtbij te komen. Je begint langzaam afscheid te nemen van iedereen, dat voelt toch wel heel vreemd. Ook heb ik vandaag mijn laatste werkdag bij de Media Markt na 3 jaar, dat besef ik nog niet helemaal. Maar zo gaat het met alles, mijn hoofd weet dat ik bijna weg ga, maar voor mijn gevoel heb ik nog wel even. Zo heb ik gisteren mijn koffer al voor een groot stuk ingepakt en zie ik dit weekend mijn vriendinnen voor de laatste keer. Ik krijg steeds meer mailtjes van de University of Limerick en ook mijn buddy heeft al gemaild. Dus daarmee weet je dan wel dat het echt bijna gaat gebeuren.

Ik heb ook echt enorm veel zin om eindelijk weg te gaan, maar vind het ook onwijs spannend. Het is echt een tegenstrijdig gevoel. Gelukkig ben ik de eerste paar dagen niet alleen daar, dus dat scheelt al veel. We vliegen donderdag 24 augustus naar Dublin en vanuit daar reizen we naar Limerick. De eerste paar dagen zitten we met z'n drieën in een Airbnb en daarna hebben we ieder onze eigen kamer op de campus. De eerste 2 weken hebben we orientation week en daarna gaat het semester dan echt van start. Ik ben heel benieuwd naar hoe het daar zal zijn op de universiteit, maar dat komt vast goed!

Dit was het voor nu, de volgende update volgt snel :)

Malou

1. Marij:
    17 augustus 2017
    Succes met de voorbereiding en veel plezier
    Zal je volgen je spannende verhalen
  2. Thea:
    23 augustus 2017
    Wij gaan je volgen malou
    Maak er een leuke tijd van daar